Don't lose hope. Everything happens for a reason. You never know what tomorrow may bring.

2012年12月10日 星期一

心情札记 10122012

今天什么都不想说,只想分享最近喜欢的歌曲=)

One Direction - Little Things

"I won't let these little things slip out of my mouth 
but if it's true, it's you, it's you they add up to 
I'm in love with you, and all your little things."

Kimberly - 没有办法没有你

"沒有辦法沒有你
沒有什麼只有你 我腦袋裡都是你
沒有辦法沒有你 愛情教我不放棄
全世界也愛上了你"

Kimberly - Never Change

"Cause I really wanna take you away
Cause I wanna walk with you into space
and pick out the stars in the sky
and put them all on your face
Cause I won't let you change
Never change"




陈琦贞-天天想你

“隱隱約約 閃動的雙眼
藏著你的羞怯加深我的思念
兩顆心的交界你一定會看見
只要你願意走向前”


炎亚伦-可能你还爱我

“还记得吗 那年的幸福
曾经 那么相信 未知的未来
你的 喜怒哀乐 习惯动作
头发味道 手心温度
我都记得 所以算是爱情 吧”

都好喜欢。

kianying.

沒有留言: